Sunday 10 December 2017

Ets 2 0 trading system review


Byłem handlowcem od ponad 15 lat. W 2007 roku po raz pierwszy pojawił się online i sprzedał mój kurs kursu Tick Trader Day Trading Course. To był taki sukces, że musieliśmy ograniczyć liczbę studentów i ostatecznie zaprzestać sprzedaży do odbiorców w 2017 roku. System handlu energią jest ostatnim kursem handlowym, jaki kiedykolwiek kupisz, a najlepsze szkolenia z dnia na dzień, jakie kiedykolwiek otrzymasz System handlu energią elektryczną ETS Był zadowolony z wprowadzenia nowego systemu handlu energią elektryczną ETS. przyniósł David Marsh, założyciel Trader Education and Tick Trader Course. System handlu uprawnieniami do emisji ETS jest metodologią handlu, służącą do handlu wieloma umowami i dwoma lub większą liczbą rynków dla potencjalnych zysków w przedziale od 100 do 750 na kontrakt, dziennie System handlu uprawnieniami ETS ma w rzeczywistości pewne składniki oryginalnego systemu Tick Trader i wszystkich Zaawansowane techniki nauczane byłym studentom Tick Trader - najlepszym z obu światów System handlu energią ETS będzie oferowany w różnych formatach, aby dopasować postęp, pragnienia i harmonogramy uczniów. Kurs będzie zawsze online, z zawartością wideo. Student powinien planować od 2 do 4 tygodni praktyki przed wdrożeniem jednej z tych opcji. Live webinar online z Davidem Marshem i personelem, które odbędą się co około 6 tygodni. W środowisku na żywo z Davidem i jego najlepszymi instruktorami. Jednolite z Dawidem w Jacksonville, Floryda - dostępne tylko dla wybranych. Dostępne są dwa nowe programy jako rozszerzenia systemu handlu uprawnieniami ETS. Zaawansowany wskaźnik PTS, który zawiera wykresy Zestawy handlu energiĘ ... Zaawansowany sprzedawca PTS - który automatyzuje obrót tymi nowymi ustawieniami Zapoznaj się z naszym blogem ETS w celu uzyskania codziennych wyników handlowych, jeś li chcesz się na bieżĘ ... co informować o tym, jak rozwija się, Wypełnij poniższy formularz: Emini Trading Glosariusz Wall Street Journal Online Online Chicago Mercantile Exchange Standardowe wzmacniacze Poors Polityka prywatności Polityka prywatności Mapa serwisu Copyright copy2007 - Handlowcy Edukacja LLC Tick Trade Day Trading Coursecopy (Oczekiwania patentowe) Projekt witryny małej firmy Xisle Graphix OŚWIADCZENIE: Transakcje terminowe i opcje obejmują znaczne ryzyko strat i nie są odpowiednie dla każdego inwestora. Wycena kontraktów futures i opcji może się wahać iw rezultacie klienci mogą stracić więcej niż ich pierwotna inwestycja. Wpływ wydarzeń sezonowych i geopolitycznych jest już uwzględniany w cenach rynkowych. Wysoce dźwigniana natura handlu futures oznacza, że ​​małe ruchy rynku będą miały duży wpływ na Twoje konto handlowe, co może prowadzić do ciebie, prowadząc do poważnych strat lub może pracować dla Ciebie, powodując duże zyski. Jeśli rynek porusza się przeciwko tobie, możesz ponieść całkowitą stratę większą od kwoty wpłaconej na konto. Jesteś odpowiedzialny za wszystkie zagrożenia i zasoby finansowe, z których korzystasz oraz dla wybranego systemu obrotu. Nie należy angażować się w handel, chyba że w pełni zrozumiesz naturę dokonywanych transakcji i zakres narażenia na straty. Jeśli nie rozumiesz w pełni ryzyka, musisz zasięgnąć porady doradcy finansowego. Wszystkie strategie handlowe są używane na własne ryzyko. Niniejszego oprogramowania nie należy traktować jako porady ani interpretować jako dostarczania jakichkolwiek zaleceń. Twoim obowiązkiem jest potwierdzenie i podjęcie decyzji, które transakcje są dokonywane. Handel tylko z kapitałem ryzyka, czyli z handlem pieniędzmi, który w przypadku jego utraty nie wpłynie negatywnie na twój styl życia i zdolność do wywiązania się ze zobowiązań finansowych. Poprzednie wyniki nie są wskazówką na przyszłe wyniki. W żadnym przypadku treść tej korespondencji nie powinna być interpretowana jako wyraźna lub domniemana obietnica, gwarancja lub implikacja z Traders Education LLC, że zyska lub że straty mogą być lub będą ograniczone w jakikolwiek sposób. Traders Education LLC nie ponosi odpowiedzialności za straty powstałe w wyniku korzystania z dowolnej z naszych strategii handlowych i oprogramowania. AutoTrader nigdy nie powinien być pozostawiony bez opieki ze względu na możliwość zdarzenia poza kontrolą, na przykład awarię komputera lub danych, przerwy w dostawie energii, niedopasowanie pozycji i problemy z siecią. Strategie ograniczania strat, takie jak zlecenia stop loss mogą nie być skuteczne, ponieważ warunki rynkowe lub technologiczne mogą uniemożliwić wykonanie takich zamówień. Podobnie, strategie wykorzystujące kombinacje opcji i pozycji futures, takie jak spread lub straddle trades, mogą być równie ryzykowne, jak proste długie i krótkie pozycje. Informacje podane w tej korespondencji są przeznaczone wyłącznie do celów informacyjnych i są uzyskiwane ze źródeł uznanych za wiarygodne. Informacje w żaden sposób nie są gwarantowane. Żadna żadna gwarancja nie jest domniemana ani możliwa, gdy próbuje się przewidzieć przyszłych warunków. Wykres przez Ninja Trader Ukryj tę ramkęElement handlu emisjami w UE (EU ETS) System handlu uprawnieniami do emisji w UE (EU ETS) jest fundamentem polityki Unii Europejskiej w zakresie przeciwdziałania zmianom klimatycznym i kluczowym instrumentem redukcji emisji gazów cieplarnianych w sposób opłacalny. Jest to pierwszy na świecie rynek węgla i pozostaje największy. działa w 31 krajach (wszystkie 28 krajów UE, a Islandia, Liechtenstein i Norwegia) ogranicza emisje z ponad 11 000 instalacji wykorzystujących duże ilości energii (elektrownie w fabrykach przemysłowych), a linie lotnicze działające między tymi krajami obejmują około 45 emisji gazów cieplarnianych w UE. System limitów i handlu EU ETS działa na zasadzie cap i trade. Nakładka jest ustalona na całkowitej ilości niektórych gazów cieplarnianych, które mogą być emitowane przez instalacje objęte systemem. Czapka jest zmniejszona w czasie, tak aby całkowite emisje spadły. W ramach czapki firmy otrzymują lub kupują uprawnienia do emisji, które mogą handlować ze sobą w razie potrzeby. Mogą też kupić ograniczone kwoty międzynarodowych kredytów z projektów oszczędzających emisje na całym świecie. Ograniczenie całkowitej liczby przydziałów zapewnia, że ​​mają one wartość. Po każdym roku firma musi oddać wystarczające przydziały na pokrycie wszystkich emisji, w przeciwnym razie nakłada się grzywny. Jeśli firma zmniejszy emisję, może utrzymać rezerwy na pokrycie przyszłych potrzeb lub sprzedać je innej firmie, która nie ma uprawnień. Handel przynosi elastyczność, która zapewnia redukcję emisji, gdzie najmniej to kosztuje. Silna cena węgla również promuje inwestycje w czyste, niskoemisyjne technologie. Kluczowe cechy fazy 3 (2017-2020) System EU ETS znajduje się obecnie w trzecim etapie znacząco różnym od etapów 1 i 2. Głównymi zmianami są: Pojedyncze, ogólnounijne górne limity emisji obowiązują w miejsce poprzedniego systemu krajowych limitów. Aukcje są domyślną metodą przydziału uprawnień (zamiast bezpłatnych alokacji), a zharmonizowane zasady alokacji mają zastosowanie do wciąż przydzielonych uprawnień bezpłatnie Więcej sektorów i gazów obejmowało 300 milionów przydziałów zarezerwowanych w rezerwie dla nowych uczestników, aby finansować wdrażanie innowacyjnych technologii energii odnawialnej oraz wychwytywanie i składowanie dwutlenku węgla w ramach programu NER 300 Sektory i gazy objęte systemem obejmuje następujące sektory i gazy z koncentracja na emisjach, które można mierzyć, zgłaszać i zweryfikować z dużą dokładnością: dwutlenek węgla (CO 2) z sektorów przemysłu energochłonnego wytwarzania energii i energii cieplnej, w tym rafinerii ropy naftowej, wyrobów stalowych i produkcji żelaza, aluminium, metali, cementu , wapno, szkło, ceramika, miazga, papier, tektura, kwasy i chemikalia organiczne luzem lotnictwo handlowe tlenek azotu (N 2 O) z produkcji Kwasy azotowe, adypinowe i glioksylowe oraz perfluorowęglowodory glikolu (PFC) z produkcji aluminium Udział w systemie EU ETS jest obowiązkowy dla firm z tych sektorów. ale w niektórych sektorach uwzględnia się jedynie niektóre małe instalacje, jeśli rządy wprowadzą środki fiskalne lub inne, które redukują emisje równoważną kwotą w sektorze lotnictwa, do 2018 EU ETS ma zastosowanie tylko do lotów między portami lotniczymi zlokalizowanymi w Europejskim Obszarze Gospodarczym (EOG). Obniżenie poziomu emisji EU ETS udowodniło, że obniżenie cen węgla i jego handlu może zdziałać. Emisje z instalacji w systemie spadają w przybliżeniu o 5 w porównaniu z początkiem etapu 3 (2017) (patrz dane z 2018 r.). W 2020 r. emisje z sektorów objętych systemem będą o 21 niższe niż w 2005 r. Rozwój rynku emisji CO2 Rozpoczęty w 2005 r. EU ETS jest pierwszym i największym światowym systemem handlu emisjami na świecie, liczącym ponad trzy czwarte międzynarodowego handlu uprawnieniami do emisji. Europejski system handlu uprawnieniami do emisji jest także inspirujący rozwój handlu emisjami w innych krajach i regionach. UE ma na celu powiązanie systemu EU ETS z innymi kompatybilnymi systemami. Główne uregulowanie UE dotyczące ETS Sprawozdania dotyczące rynku węgierskiego Przegląd EU ETS w fazie 3 Wdrażanie Historia legislacyjna dyrektywy 200387EC Działania poprzedzające wniosek Komisji Propozycja Komisji z października 2001 r. Reakcja Komisji na odczytanie wniosku w Radzie i Parlamencie (w tym wspólne stanowisko Rady) Otwarta Jaki jest cel handlu uprawnieniami do emisji? Celem unijnego systemu handlu uprawnieniami do emisji (EU ETS) jest pomoc państwom członkowskim UE w wypełnianiu zobowiązań dotyczących ograniczenia lub ograniczenia emisji gazów cieplarnianych w sposób oszczędny. Zezwalanie spółkom uczestniczącym na kupno lub sprzedaż uprawnień do emisji oznacza, że ​​cięcia emisji mogą być osiągnięte co najmniej kosztami. EU ETS jest fundamentem strategii UE w zakresie walki ze zmianą klimatu. Jest to pierwszy międzynarodowy system handlu uprawnieniami do emisji CO 2 na świecie i działa od 2005 roku. Od stycznia 2008 r. Dotyczy on nie tylko 27 państw członkowskich UE, ale także trzech pozostałych członków Europejskiego Obszaru Gospodarczego Norwegii, Islandii i Liechtensteinu. Obecnie obejmuje ponad 10 000 instalacji w sektorach energetycznym i przemysłowym, które wspólnie odpowiadają za blisko połowę emisji CO2 i CO2 w całkowitych gazach cieplarnianych w UE. Zmiana dyrektywy EU ETS uzgodniona w lipcu 2008 r. Przyniesie sektor lotniczy do systemu od 2017 r. Jak działa handel emisjami EU ETS jest systemem limitów i handlu, tzn. Ogranicza ogólny poziom dozwolonych emisji, ale , w ramach tego limitu, pozwala uczestnikom systemu kupować i sprzedawać dodatki w miarę potrzeb. Te uprawnienia stanowią wspólną walutę handlową w centrum systemu. Jeden dodatek daje posiadaczowi prawo emisji jednej tony CO 2 lub równoważnej ilości innego gazu cieplarnianego. Nakładka na łączną liczbę przydziałów powoduje niedobór na rynku. W pierwszym i drugim okresie handlu w ramach programu państwa członkowskie musiały sporządzić krajowe plany rozdziału emisji (NAP), które określają całkowity poziom emisji ETS oraz liczbę uprawnień do emisji każdej instalacji w ich kraju. Pod koniec każdego roku instalacje muszą oddać uprawnienia odpowiadające ich emisjom. Firmy, które utrzymują emisje poniżej poziomu swoich uprawnień, mogą sprzedawać nadwyżki. Ci, którzy mają trudności z utrzymaniem emisji zgodnie z ich uprawnieniami, mają wybór pomiędzy podjęciem działań mających na celu zmniejszenie emisji własnych, takich jak inwestycje w bardziej wydajną technologię lub wykorzystanie mniej energii pochodzącej z węgla lub zakup dodatkowych uprawnień, które są potrzebne na rynku, lub kombinacja dwóch. Takie wybory prawdopodobnie zostaną określone przez względne koszty. W ten sposób emisje są redukowane wszędzie tam, gdzie jest to najbardziej opłacalne. Jak długo trwa system handlu uprawnieniami do emisji w UE EU ETS rozpoczął się 1 stycznia 2005 r. Pierwszy okres rozliczeniowy trwał od trzech lat do końca 2007 r. I uczy się przez fazę przygotowań do drugiego krytycznego okresu handlowego. Drugi okres handlowy rozpoczynał się 1 stycznia 2008 r. I trwa pięć lat do końca 2017 r. Znaczenie drugiego okresu handlowego wynika z faktu, że jest ono zgodne z pierwszym okresem obowiązywania protokołu z Kioto, podczas którego UE i inne kraje uprzemysłowione muszą osiągnąć swoje cele w celu ograniczenia lub ograniczenia emisji gazów cieplarnianych. W drugim okresie handlu emisje EU ETS zostały ograniczone na poziomie około 6,5 poniżej poziomu z 2005 r., Aby zapewnić, że UE jako całość i państwa członkowskie indywidualnie realizują zobowiązania z Kioto. Jakie są główne wnioski wyciągnięte z dotychczasowych doświadczeń EU ETS położył cenę na węgiel i udowodnił, że handel energią w gazach cieplarnianych. Pierwszy okres wymiany handlowej z powodzeniem ustalił swobodny obrót uprawnieniami do emisji w całej UE, stworzył niezbędną infrastrukturę i rozwinął dynamiczny rynek emisji dwutlenku węgla. Korzyści dla środowiska z pierwszej fazy mogą być ograniczone z powodu nadmiernego przydziału uprawnień w niektórych Państwach Członkowskich i niektórych sektorach, głównie w oparciu o prognozy emisji, zanim zostaną opublikowane dane dotyczące zweryfikowanych emisji w ramach EU ETS. Gdy publikacja danych dotyczących zweryfikowanych emisji w 2005 r. Zwróciła uwagę na nadmierną alokację, rynek zareagował tak, jak oczekiwano poprzez obniżenie ceny rynkowej przydziałów. Dostępność danych dotyczących zweryfikowanych emisji pozwoliła Komisji na zapewnienie, że przydział krajowej alokacji w drugiej fazie zostanie ustalony na poziomie, który prowadzi do rzeczywistych redukcji emisji. Poza tym podkreślając potrzebę zweryfikowanych danych, do tej pory doświadczenie wykazało, że większa harmonizacja w ramach EU ETS jest konieczna, aby zapewnić osiągnięcie przez UE celów związanych z redukcją emisji, co najmniej kosztami i minimalnymi zakłóceniami konkurencji. Potrzeba większej harmonizacji jest jasna w odniesieniu do ustalania limitu w zakresie ogólnych uprawnień do emisji. Pierwsze dwa okresy handlowe wskazują również, że bardzo różniące się krajowe sposoby przydziału uprawnień do instalacji zagrażają uczciwej konkurencji na rynku wewnętrznym. Ponadto potrzebna jest większa harmonizacja, doprecyzowanie i udoskonalanie w odniesieniu do zakresu systemu, dostępu do kredytów z projektów redukcji emisji poza UE, warunków łączenia systemu EU ETS z systemami handlu uprawnieniami do emisji w innym miejscu oraz monitorowania, weryfikacji i wymogów sprawozdawczych. Jakie są główne zmiany w systemie handlu uprawnieniami do emisji w UE i od tego, kiedy stosują się do nich. Uzgodnione zmiany w projekcie będą miały zastosowanie od trzeciego okresu handlowego, tj. Stycznia 2017 r. Chociaż prace przygotowawcze zostaną zainicjowane natychmiast, obowiązujące przepisy nie zmienią się do stycznia 2017 r. aby zapewnić utrzymanie stabilności przepisów. EU ETS w trzecim okresie będzie bardziej wydajnym, bardziej zharmonizowanym i sprawiedliwszym systemem. Zwiększona efektywność osiągnięta jest dzięki dłuższym okresom handlowym (8 lat zamiast 5 lat), silnemu i rocznemu obniżeniu poziomu emisji (21 redukcji w 2020 r. W porównaniu do 2005 r.) Oraz znacznemu wzrostowi kwoty sprzedaży na aukcji (z mniej niż 4 w fazie 2 do ponad połowy w fazie 3). W wielu dziedzinach uzgodniono większą harmonizację, w tym w odniesieniu do ustalania wielkości nakładów (w całej UE zamiast nakładek krajowych na etapach 1 i 2) oraz zasad przejściowych bezpłatnych uprawnień. Sprawiedliwość systemu została znacznie zwiększona poprzez dążenie do ogólnoeuropejskich zasad bezpłatnego przydziału dla instalacji przemysłowych oraz wprowadzenia mechanizmu redystrybucji uprawniającego nowe państwa członkowskie do licytowania większej liczby przydziałów. W jaki sposób tekst końcowy jest zgodny z pierwotnym wnioskiem Komisji Cele dotyczące klimatu i energii uzgodnione na wiosennym posiedzeniu Rady Europejskiej w 2007 r. Oraz ogólna struktura wniosku Komisji w sprawie europejskiego systemu handlu uprawnieniami do emisji są nadal nienaruszone. Oznacza to, że liczba uprawnień do emisji zostanie ustalona na poziomie całej UE, a ta obniżka będzie corocznie zmniejszana zgodnie z liniową linią trendu, która będzie trwać po zakończeniu trzeciego okresu handlowego (2017-2020). Główna różnica w porównaniu z propozycją polega na tym, że licytowanie przydziałów będzie stopniowo stopniowane. Jakie są główne zmiany w porównaniu z wnioskiem Komisji W skrócie, główne zmiany, które zostały wprowadzone do wniosku są następujące: niektóre państwa członkowskie mają możliwość fakultatywnego i tymczasowego odstępstwa od zasady, zgodnie z którą żadne przydziały nie są przyznawane bezpłatnie do 2017 r. Ta możliwość odstępstwa jest dostępna dla państw członkowskich, które spełniają określone warunki związane z wzajemną łącznością ich sieci energetycznej, udział jednego paliwa kopalnego w produkcji energii elektrycznej i PKBAPITA w stosunku do średniej dla UE-27. Ponadto ilość bezpłatnych uprawnień, które państwo członkowskie może przydzielić elektrowniom, jest ograniczona do 70 emisji dwutlenku węgla odnośnych zakładów w fazie 1 i spadków w latach następnych. Ponadto bezpłatne przydziały w fazie 3 mogą być przyznawane tylko elektrowniom, które działają lub są w budowie nie później niż do końca 2008 r. Patrz odpowiedź na pytanie 15 poniżej. W dyrektywie zostaną przedstawione bardziej szczegółowe informacje dotyczące kryteriów, które mają być stosowane w celu określenia sektorów lub podsektorów, które są narażone na znaczne ryzyko ucieczki emisji. oraz wcześniejszą datę opublikowania listy prowizji takich sektorów (31 grudnia 2009 r.). Ponadto, po dokonaniu przeglądu, kiedy zostanie osiągnięte satysfakcjonujące porozumienie międzynarodowe, instalacje we wszystkich odsłoniętych branżach otrzymają 100 bezpłatnych uprawnień w stopniu, w jakim będą korzystać z najbardziej wydajnych technologii. Wolne przydziały dla przemysłu są ograniczone do udziału emisji tych sektorów w całkowitych emisjach w latach 2005-2007. Łączna liczba przydziałów przyznawanych bezpłatnie na instalacje w sektorach przemysłu spadnie corocznie, zgodnie ze spadkiem poziomu emisji. Państwa członkowskie mogą również zrekompensować niektórym instalacjom koszty CO 2 przekazane w cenach energii elektrycznej, jeśli koszty CO 2 mogłyby w inny sposób narażać je na ryzyko ucieczki emisji. Komisja podjęła się zmodyfikowania wspólnotowych wytycznych dotyczących pomocy państwa w zakresie ochrony środowiska w tym zakresie. Zobacz odpowiedź na pytanie 15 poniżej. Poziom zaproponowany przez Komisję w drodze licytacji przydziałów dla przemysłu nieeksploatowanego wzrośnie w sposób liniowy, ale raczej nie osiągnie 100 do 2020 r. Osiągnie poziom 70, aby osiągnąć 100 do roku 2027. Jak przewidziano we wniosku Komisji , 10 uprawnień do licytacji zostanie rozdzielonych z państw członkowskich o wysokim dochodzie per capita wśród osób o niskich dochodach na jednego mieszkańca, aby zwiększyć zdolność finansową tych ostatnich do inwestowania w technologie przyjazne dla klimatu. Dodano przepis dotyczący innego mechanizmu redystrybucyjnego 2 przydziałów na aukcji w celu uwzględnienia państw członkowskich, które w 2005 r. Osiągnęły redukcję co najmniej 20 emisji gazów cieplarnianych w porównaniu z rokiem referencyjnym ustalonym w protokole z Kioto. Udział dochodów z aukcji, które państwa członkowskie są zalecane do zwalczania i dostosowywania się do zmian klimatycznych głównie w UE, a także w krajach rozwijających się, wzrasta w granicach od 20 do 50. Tekst ten przewiduje uzupełnienie proponowanego dopuszczalnego poziomu wykorzystania kredytów JICDM w scenariuszu 20 dla istniejących operatorów, którzy otrzymali najniższe budżety na import i wykorzystanie takich kredytów w odniesieniu do alokacji i dostępu do kredytów w latach 2008-2017. Nowe sektory, nowe podmioty w okresach 2017-2020 i 2008-2017 również będą mogły korzystać z kredytów. Całkowita kwota kredytów, które mogą być wykorzystane, nie przekroczy 50 redukcji w latach 2008-2020. W oparciu o ścisłe ograniczenie emisji w kontekście zadowalającej umowy międzynarodowej Komisja mogłaby umożliwić dodatkowy dostęp do CER i ERU dla operatorów systemów wspólnotowych. Zobacz odpowiedź na pytanie 20 poniżej. Przychody z licytacji 300 milionów przydziałów z rezerwy dla nowych uczestników będą wykorzystane do wsparcia do 12 projektów demonstracyjnych wychwytywania i składowania dwutlenku węgla oraz projektów wykazujących innowacyjne technologie odnawialnych źródeł energii. Do tego mechanizmu finansowania dołączono szereg warunków. Zobacz odpowiedź na pytanie 30 poniżej. Możliwość rezygnacji z małych instalacji spalania, pod warunkiem że są one poddawane równoważnym środkom, została rozszerzona na pokrycie wszystkich małych instalacji bez względu na aktywność, próg emisji został podniesiony z 10.000 do 25.000 ton CO 2 rocznie, a próg zdolności produkcyjnej instalacje spalania muszą dodatkowo zostać podniesione z 25MW do 35MW. Przy tych podwyższonych progach udział objętych emisji, które mogłyby potencjalnie zostać wykluczony z systemu handlu uprawnieniami do emisji, staje się znaczący, a co za tym idzie, dodano przepis umożliwiający odpowiednią redukcję ogólnounijnego limitu uprawnień. Czy w krajowych planach rozdziału uprawnień do emisji (NAP) w krajowych i przyszłych okresach handlowych (2005-2007) i drugim (2008-2017) państwa członkowskie ustaliły całkowitą ilość przydziałów, które mają zostać wydane, a ich zostałyby przydzielone do danych instalacji. To podejście przyniosło znaczne różnice w zasadach alokacji, stwarzając zachętę dla każdego państwa członkowskiego do faworyzowania własnego przemysłu i doprowadziło do dużej złożoności. Począwszy od trzeciego okresu handlowego będzie istnieć jednolity limit w całej UE, a przydziały przyznawane będą na podstawie zharmonizowanych zasad. Krajowe plany rozdziału nie będą zatem potrzebne. W jaki sposób zostanie ustalony limit emisji w fazie 3 Zasady obliczania całkowitej wartości w Unii Europejskiej są następujące: Od 2017 r. Całkowita liczba przydziałów maleje corocznie w sposób liniowy. Punktem wyjścia dla tej linii jest średnia łączna ilość uprawnień (wada 2 fazy), które mają zostać wydane przez państwa członkowskie na lata 2008-2017, dostosowane do odzwierciedlenia rozszerzonego zakresu systemu od 2017 r., Jak również wszelkich małych instalacji, Państwa zdecydują się wykluczyć. Współczynnik liniowy, o który roczna kwota ulegnie zmniejszeniu, wynosi 1,74 w stosunku do limitu 2 fazy. Punktem wyjścia dla określenia współczynnika liniowego 1,74 jest całkowite zmniejszenie emisji gazów cieplarnianych o 20 w porównaniu do 1990 r., Co odpowiada 14 redukcjom w porównaniu z rokiem 2005. Jednakże w EU ETS wymagane jest większe zmniejszenie, ponieważ jest to tańsze emisji w sektorach ETS. Podział, który minimalizuje całkowity koszt redukcji, to: zmniejszenie emisji sektorów ETS w UE o 21 w porównaniu do 2005 r. Do 2020 r. O około 10 mniej niż w 2005 r. Dla sektorów, które nie są objęte systemem EU ETS. Ograniczenie emisji do 2020 roku w 2020 roku skutkuje limitem ETS w roku 2020 wynoszącym maksymalnie 1720 milionów uprawnień i oznacza średnią stopę 3 fazy (2017 do 2020) około 1846 milionów uprawnień i zmniejszyć 11 w porównaniu do limitu 2 fazy. Wszystkie wskazane bezwzględne wielkości odpowiadają pokryciu na początku drugiego okresu handlowego, a zatem nie uwzględniają lotnictwa, który zostanie dodany w 2017 r., Oraz innych sektorów, które zostaną dodane w fazie 3. Ostateczne dane dotyczące rocznych limitów emisji w fazie 3 zostanie określona i opublikowana przez Komisję do dnia 30 września 2017 r. W jaki sposób zostanie wyznaczony limit emisji przekraczający fazę 3. Współczynnik liniowy wynoszący 1,74 wykorzystywany do określenia pułapu 3 fazy będzie nadal obowiązywał poza końcem okresu handlowego w 2020 i określi górną granicę dla czwartego okresu handlowego (2021-2028) i nie później. Może być zmieniony najpóźniej do roku 2025. W istocie znaczne redukcje emisji o 60-80 w porównaniu do 1990 r. Będą konieczne do 2050 r., Aby osiągnąć strategiczny cel ograniczenia globalnego wzrostu średniej temperatury do nie więcej niż 2C powyżej poziomu sprzed epoki przemysłowej. Unijny limit uprawnień do emisji zostanie ustalony na każdy rok. Czy zmniejszy to elastyczność w odniesieniu do danych instalacji Nie, elastyczność w instalacjach nie będzie wcale zmniejszona. W każdym roku licencje, które mają być sprzedane na aukcji i rozprowadzane, muszą zostać wydane przez właściwe organy do 28 lutego. Ostatnią datą odstąpienia od uprawnień przez operatorów jest 30 kwietnia roku następującego po roku, w którym miały miejsce emisje. W związku z tym operatorzy otrzymują dodatki na obecny rok przed oddaniem uprawnień do pokrycia swoich emisji za poprzedni rok. Uprawnienia pozostają ważne przez cały okres obrotowy, a wszelkie nadwyżki mogą być teraz wykorzystane w kolejnych okresach handlowych. W tym względzie nic się nie zmieni. System pozostanie w oparciu o okresy handlowe, jednak trzeci okres handlowy trwa osiem lat, począwszy od 2017 r. Do 2020 r., W przeciwieństwie do pięciu lat na drugą fazę w latach 2008-2017. W drugim okresie handlu państwa członkowskie generalnie postanowiły przydzielić równe całkowite ilości uprawnień na każdy rok. Obniżenie liniowe każdego roku od 2017 r. Będzie odpowiadać lepszym oczekiwaniom w zakresie emisji w tym okresie. Jakie są przewidywane roczne wielkości nakładów na ETS w okresie od 2017 do 2020 r. Szacunkowe kwoty rocznych ww. Wkładów są następujące: dane liczbowe opierają się na zakresie systemu handlu uprawnieniami do emisji w fazie 2 (2008-2017), a decyzjami Komisji dotyczącymi krajowe plany rozdzielania w fazie 2, wynoszące 2083 mln ton. Dane te zostaną skorygowane z kilku powodów. Po pierwsze, zostaną uwzględnione rozszerzenia zakresu w fazie 2, pod warunkiem że państwa członkowskie uzasadnią i weryfikują emisję pochodzącą z tych rozszerzeń. Po drugie, nastąpi dostosowanie w odniesieniu do dalszego rozszerzenia zakresu ETS w trzecim okresie handlu. Po trzecie, każde wycofanie małych instalacji doprowadzi do odpowiedniej redukcji nakładki. Po czwarte, dane liczbowe nie uwzględniają włączenia lotnictwa ani emisji z Norwegii, Islandii i Liechtensteinu. Czy przydziały nadal będą przyznawane bezpłatnie Tak. Instalacje przemysłowe otrzymają przejściowe bezpłatne przydziały. W tych państwach członkowskich, które kwalifikują się do fakultatywnego odstępstwa, elektrownie mogą, jeśli państwo członkowskie tak zdecyduje, również otrzymywać bezpłatne uprawnienia. Szacuje się, że co najmniej połowa dostępnych uprawnień do 2017 r. Będzie licytowana. Choć większość przydziałów została przyznana bezpłatnie na instalacje w pierwszym i drugim okresie handlowym, Komisja zaproponowała, aby licytacja przydziałów powinna stać się podstawową zasadą alokacji. Dzieje się tak, ponieważ najlepiej sprzedaŜ aukcyjna zapewnia wydajność, przejrzystość i prostotę systemu i stwarza największe bodźce do inwestycji w gospodarce niskoemisyjnej. Najlepiej jest, zgodnie z zasadą "zanieczyszczający płaci", i unikać zysków z zysków niektórym sektorom, które przekroczyły nominalny koszt świadczeń dla swoich klientów, mimo że otrzymali je za darmo. Jak uprawnienia zostaną przyznane bezpłatnie Do dnia 31 grudnia 2017 r. Komisja przyjmie ogólnounijne zasady, które zostaną opracowane w ramach procedury komitetowej (komitologia). Zasady te będą w pełni harmonizować przydziały, a zatem wszystkie przedsiębiorstwa z całej UE o takich samych lub podobnych działaniach będą podlegały tym samym zasadom. Reguły zapewnią, w miarę możliwości, alokację przynosi efektywność energetyczną. Przyjęte zasady przewidują, że w możliwym zakresie alokacje powinny opierać się na tak zwanych benchmarkach, np. liczba przydziałów na ilość produkcji historycznej. Te zasady nagradzają podmioty, które podjęły wczesne działania w celu zmniejszenia emisji gazów cieplarnianych, lepiej odzwierciedlały zasadę "zanieczyszczający płaci" i dały silniejsze zachęty do redukcji emisji, ponieważ przydziały nie byłyby już uzależnione od emisji historycznych. Wszystkie przydziały mają być ustalone przed rozpoczęciem trzeciego okresu handlowego i nie będą dozwolone żadne korekty ex post. Które instalacje otrzymają bezpłatne przydziały, a które nie pozwolą na uniknięcie negatywnych skutków dla konkurencyjności. Biorąc pod uwagę ich zdolność do zwiększania kosztów uprawnień do emisji, pełne licytowanie jest regułą począwszy od 2017 r. Dla wytwórców energii elektrycznej. Jednakże państwa członkowskie, które spełniają określone warunki dotyczące wzajemnej łączności lub udziału paliw kopalnych w produkcji energii elektrycznej i PKB na mieszkańca w stosunku do średniej UE-27, mogą mieć czasowe odstępstwo od tej zasady w odniesieniu do istniejących elektrowni. Współczynnik licytacji w 2017 r. Ma wynosić co najmniej 30 lat w odniesieniu do emisji w pierwszym okresie i musi stopniowo wzrastać do poziomu 100 najpóźniej w 2020 r. Jeśli zostanie zastosowana opcja, państwo członkowskie musi podjąć się inwestycji w poprawę i uaktualnienie infrastruktury, czystych technologii oraz dywersyfikacji ich źródeł energii i źródeł zaopatrzenia w zakresie, w jak największym stopniu, wartości rynkowej bezpłatnych uprawnień. W pozostałych sektorach stopniowo stopniowo stopniowo stopniowo stopniowo stopniowo wycofuje się od 2017 r., Przy czym państwa członkowskie zgodzą się rozpocząć na 20 aukcjach w 2017 r., A do 2020 r. Do 70 w drodze licytacji w 2020 r. W celu osiągnięcia 100 w roku 2027. Jednakże, w sektorach, w których stwierdzono, że są narażone na znaczne ryzyko wycieku emisji. Ryzyko to może wystąpić, jeśli system EU ETS zwiększyłby koszty produkcji tak daleko, że firmy zdecydowały się przenieść produkcję na obszary spoza UE, które nie podlegają porównywalnym ograniczeniom emisji. Komisja określi zainteresowane sektory do dnia 31 grudnia 2009 r. W tym celu Komisja oceni w szczególności, czy bezpośrednie i pośrednie dodatkowe koszty produkcji spowodowane wdrożeniem dyrektywy w sprawie ETS w proporcji do wartości dodanej brutto przekraczają 5 i czy całkowita wartość wywozu i przywozu podzielona przez całkowitą wartość jego obrotów i importu przekracza 10. Jeśli wynik dla jednego z tych kryteriów przekracza 30, sektor byłby również uważany za narażony na znaczne ryzyko ucieczki emisji. Instalacje w tych sektorach otrzymają 100 ich udziałów w rocznej malejącej całkowitej ilości bezpłatnych uprawnień. Udział tych emisji w przemyśle ustala się w odniesieniu do całkowitej emisji ETS w latach 2005-2007. Koszty CO 2, które zostały przekazane w cenach energii elektrycznej, mogłyby narazić niektóre instalacje na ryzyko ucieczki emisji. W celu uniknięcia takiego ryzyka Państwa Członkowskie mogą udzielić odszkodowania w odniesieniu do tych kosztów. Wobec braku międzynarodowego porozumienia w sprawie zmian klimatu Komisja podjęła się zmodyfikowania wspólnotowych wytycznych dotyczących pomocy państwa w zakresie ochrony środowiska w tym zakresie. Zgodnie z umową międzynarodową, która zapewnia, że ​​konkurenci w innych częściach świata mają porównywalne koszty, ryzyko przenoszenia wysokoemisyjnej produkcji do krajów trzecich może być nieistotne. Dlatego do dnia 30 czerwca 2017 r. Komisja przeprowadzi dogłębną ocenę sytuacji przemysłu energochłonnego i ryzyka ucieczki emisji w świetle wyników negocjacji międzynarodowych, a także biorąc pod uwagę wszelkie wiążące sektorowe porozumienia, które mogły zostać zawarte. Do sprawozdania dołączone zostaną wszelkie wnioski uznane za właściwe. Mogłyby one potencjalnie obejmować utrzymanie lub dostosowanie części bezpłatnych uprawnień do instalacji przemysłowych, które są szczególnie narażone na globalną konkurencję lub w tym importerów produktów objętych systemem handlu uprawnieniami do emisji. Kto organizuje aukcje i jak będą one realizowane, państwa członkowskie będą odpowiedzialne za zapewnienie licytacji na aukcji. Każde państwo członkowskie musi podjąć decyzję, czy chce opracować własną infrastrukturę aukcyjną i platformę, czy też chce współpracować z innymi państwami członkowskimi w celu opracowania regionalnych lub ogólnounijnych rozwiązań. Podział praw do licytacji na państwa członkowskie w dużej mierze opiera się na emisjach w fazie 1 EU ETS, ale część praw będzie redystrybucja od bogatszych państw członkowskich do biedniejszych, aby uwzględnić niższy PKB per capita i większe szanse dla wzrostu i emisji wśród tych ostatnich. Nadal jest tak, że 10 uprawnień do uprawnień do emisji w drodze licytacji zostanie rozdzielonych z państw członkowskich o wysokim dochodzie na osobę do osób o niskich dochodach na jednego mieszkańca w celu zwiększenia zdolności finansowych tych ostatnich do inwestowania w technologie przyjazne środowisku. Jednakże dodano przepis dotyczący innego mechanizmu redystrybucyjnego obejmującego dwa państwa członkowskie, które w 2005 r. Osiągnęły redukcję co najmniej 20 emisji gazów cieplarnianych w porównaniu z rokiem referencyjnym określonym w protokole z Kioto. Dziewięć państw członkowskich korzysta z tego postanowienia. Każda aukcja musi przestrzegać zasad rynku wewnętrznego i musi być otwarta dla każdego potencjalnego nabywcy na niedyskryminujących warunkach. Do dnia 30 czerwca 2017 r. Komisja przyjmie rozporządzenie (w ramach procedury komitetowej), które zapewni odpowiednie zasady i warunki zapewniające skuteczne i skoordynowane aukcje bez zakłócania rynku uprawnień. Ile uprawnień będzie każde państwo członkowskie licytujące i jak jest to określona kwota Wszystkie uprawnienia, które nie są przyznawane bezpłatnie, będą licytowane. Łącznie 88 uprawnień, które mają być sprzedane w drodze licytacji przez każde państwo członkowskie, jest rozdzielane na podstawie udziału państw członkowskich w historycznych emisjach w ramach EU ETS. Dla celów solidarności i wzrostu 12 łącznych ilości jest rozdzielanych w sposób uwzględniający PKB na mieszkańca i osiągnięcia w ramach protokołu z Kioto. Które sektory i gazy objęte są od 2017 r. System handlu uprawnieniami do emisji obejmuje instalacje wykonujące określone czynności. Since the start it has covered, above certain capacity thresholds, power stations and other combustion plants, oil refineries, coke ovens, iron and steel plants and factories making cement, glass, lime, bricks, ceramics, pulp, paper and board. As for greenhouse gases, it currently only covers carbon dioxide emissions, with the exception of the Netherlands, which has opted in emissions from nitrous oxide. As from 2017, the scope of the ETS will be extended to also include other sectors and greenhouse gases. CO 2 emissions from petrochemicals, ammonia and aluminium will be included, as will N2O emissions from the production of nitric, adipic and glyocalic acid production and perfluorocarbons from the aluminium sector. The capture, transport and geological storage of all greenhouse gas emissions will also be covered. These sectors will receive allowances free of charge according to EU-wide rules, in the same way as other industrial sectors already covered. As of 2017, aviation will also be included in the EU ETS. Will small installations be excluded from the scope A large number of installations emitting relatively low amounts of CO 2 are currently covered by the ETS and concerns have been raised over the cost-effectiveness of their inclusion. As from 2017, Member States will be allowed to remove these installations from the ETS under certain conditions. The installations concerned are those whose reported emissions were lower than 25 000 tonnes of CO 2 equivalent in each of the 3 years preceding the year of application. For combustion installations, an additional capacity threshold of 35MW applies. In addition Member States are given the possibility to exclude installations operated by hospitals. The installations may be excluded from the ETS only if they will be covered by measures that will achieve an equivalent contribution to emission reductions. How many emission credits from third countries will be allowed For the second trading period, Member States allowed their operators to use significant quantities of credits generated by emission-saving projects undertaken in third countries to cover part of their emissions in the same way as they use ETS allowances. The revised Directive extends the rights to use these credits for the third trading period and allows a limited additional quantity to be used in such a way that the overall use of credits is limited to 50 of the EU-wide reductions over the period 2008-2020. For existing installations, and excluding new sectors within the scope, this will represent a total level of access of approximately 1.6 billion credits over the period 2008-2020. In practice, this means that existing operators will be able to use credits up to a minimum of 11 of their allocation during the period 2008-2017, while a top-up is foreseen for operators with the lowest sum of free allocation and allowed use of credits in the 2008-2017 period. New sectors and new entrants in the third trading period will have a guaranteed minimum access of 4.5 of their verified emissions during the period 2017-2020. For the aviation sector, the minimum access will be 1.5. The precise percentages will be determined through comitology. These projects must be officially recognised under the Kyoto Protocols Joint Implementation (JI) mechanism (covering projects carried out in countries with an emissions reduction target under the Protocol) or Clean Development Mechanism (CDM) (for projects undertaken in developing countries). Credits from JI projects are known as Emission Reduction Units (ERUs) while those from CDM projects are called Certified Emission Reductions (CERs). On the quality side only credits from project types eligible for use in the EU trading scheme during the period 2008-2017 will be accepted in the period 2017-2020. Furthermore, from 1 January 2017 measures may be applied to restrict the use of specific credits from project types. Such a quality control mechanism is needed to assure the environmental and economic integrity of future project types. To create greater flexibility, and in the absence of an international agreement being concluded by 31 December 2009, credits could be used in accordance with agreements concluded with third countries. The use of these credits should however not increase the overall number beyond 50 of the required reductions. Such agreements would not be required for new projects that started from 2017 onwards in Least Developed Countries. Based on a stricter emissions reduction in the context of a satisfactory international agreement . additional access to credits could be allowed, as well as the use of additional types of project credits or other mechanisms created under the international agreement. However, once an international agreement has been reached, from January 2017 onwards only credits from projects in third countries that have ratified the agreement or from additional types of project approved by the Commission will be eligible for use in the Community scheme. Will it be possible to use credits from carbon sinks like forests No. Before making its proposal, the Commission analysed the possibility of allowing credits from certain types of land use, land-use change and forestry (LULUCF) projects which absorb carbon from the atmosphere. It concluded that doing so could undermine the environmental integrity of the EU ETS, for the following reasons: LULUCF projects cannot physically deliver permanent emissions reductions. Insufficient solutions have been developed to deal with the uncertainties, non-permanence of carbon storage and potential emissions leakage problems arising from such projects. The temporary and reversible nature of such activities would pose considerable risks in a company-based trading system and impose great liability risks on Member States. The inclusion of LULUCF projects in the ETS would require a quality of monitoring and reporting comparable to the monitoring and reporting of emissions from installations currently covered by the system. This is not available at present and is likely to incur costs which would substantially reduce the attractiveness of including such projects. The simplicity, transparency and predictability of the ETS would be considerably reduced. Moreover, the sheer quantity of potential credits entering the system could undermine the functioning of the carbon market unless their role were limited, in which case their potential benefits would become marginal. The Commission, the Council and the European Parliament believe that global deforestation can be better addressed through other instruments. For example, using part of the proceeds from auctioning allowances in the EU ETS could generate additional means to invest in LULUCF activities both inside and outside the EU, and may provide a model for future expansion. In this respect the Commission has proposed to set up the Global Forest Carbon Mechanism that would be a performance-based system for financing reductions in deforestation levels in developing countries. Besides those already mentioned, are there other credits that could be used in the revised ETS Yes. Projects in EU Member States which reduce greenhouse gas emissions not covered by the ETS could issue credits. These Community projects would need to be managed according to common EU provisions set up by the Commission in order to be tradable throughout the system. Such provisions would be adopted only for projects that cannot be realised through inclusion in the ETS. The provisions will seek to ensure that credits from Community projects do not result in double-counting of emission reductions nor impede other policy measures to reduce emissions not covered by the ETS, and that they are based on simple, easily administered rules. Are there measures in place to ensure that the price of allowances wont fall sharply during the third trading period A stable and predictable regulatory framework is vital for market stability. The revised Directive makes the regulatory framework as predictable as possible in order to boost stability and rule out policy-induced volatility. Important elements in this respect are the determination of the cap on emissions in the Directive well in advance of the start of the trading period, a linear reduction factor for the cap on emissions which continues to apply also beyond 2020 and the extension of the trading period from 5 to 8 years. The sharp fall in the allowance price during the first trading period was due to over-allocation of allowances which could not be banked for use in the second trading period. For the second and subsequent trading periods, Member States are obliged to allow the banking of allowances from one period to the next and therefore the end of one trading period is not expected to have any impact on the price. A new provision will apply as of 2017 in case of excessive price fluctuations in the allowance market. If, for more than six consecutive months, the allowance price is more than three times the average price of allowances during the two preceding years on the European market, the Commission will convene a meeting with Member States. If it is found that the price evolution does not correspond to market fundamentals, the Commission may either allow Member States to bring forward the auctioning of a part of the quantity to be auctioned, or allow them to auction up to 25 of the remaining allowances in the new entrant reserve. The price of allowances is determined by supply and demand and reflects fundamental factors like economic growth, fuel prices, rainfall and wind (availability of renewable energy) and temperature (demand for heating and cooling) etc. A degree of uncertainty is inevitable for such factors. The markets, however, allow participants to hedge the risks that may result from changes in allowances prices. Are there any provisions for linking the EU ETS to other emissions trading systems Yes. One of the key means to reduce emissions more cost-effectively is to enhance and further develop the global carbon market. The Commission sees the EU ETS as an important building block for the development of a global network of emission trading systems. Linking other national or regional cap-and-trade emissions trading systems to the EU ETS can create a bigger market, potentially lowering the aggregate cost of reducing greenhouse gas emissions. The increased liquidity and reduced price volatility that this would entail would improve the functioning of markets for emission allowances. This may lead to a global network of trading systems in which participants, including legal entities, can buy emission allowances to fulfil their respective reduction commitments. The EU is keen to work with the new US Administration to build a transatlantic and indeed global carbon market to act as the motor of a concerted international push to combat climate change. While the original Directive allows for linking the EU ETS with other industrialised countries that have ratified the Kyoto Protocol, the new rules allow for linking with any country or administrative entity (such as a state or group of states under a federal system) which has established a compatible mandatory cap-and-trade system whose design elements would not undermine the environmental integrity of the EU ETS. Where such systems cap absolute emissions, there would be mutual recognition of allowances issued by them and the EU ETS. What is a Community registry and how does it work Registries are standardised electronic databases ensuring the accurate accounting of the issuance, holding, transfer and cancellation of emission allowances. As a signatory to the Kyoto Protocol in its own right, the Community is also obliged to maintain a registry. This is the Community Registry, which is distinct from the registries of Member States. Allowances issued from 1 January 2017 onwards will be held in the Community registry instead of in national registries. Will there be any changes to monitoring, reporting and verification requirements The Commission will adopt a new Regulation (through the comitology procedure) by 31 December 2017 governing the monitoring and reporting of emissions from the activities listed in Annex I of the Directive. A separate Regulation on the verification of emission reports and the accreditation of verifiers should specify conditions for accreditation, mutual recognition and cancellation of accreditation for verifiers, and for supervision and peer review as appropriate. What provision will be made for new entrants into the market Five percent of the total quantity of allowances will be put into a reserve for new installations or airlines that enter the system after 2017 (new entrants). The allocations from this reserve should mirror the allocations to corresponding existing installations. A part of the new entrant reserve, amounting to 300 million allowances, will be made available to support the investments in up to 12 demonstration projects using the carbon capture and storage technology and demonstration projects using innovative renewable energy technologies. There should be a fair geographical distribution of the projects. In principle, any allowances remaining in the reserve shall be distributed to Member States for auctioning. The distribution key shall take into account the level to which installations in Member States have benefited from this reserve. What has been agreed with respect to the financing of the 12 carbon capture and storage demonstration projects requested by a previous European Council The European Parliaments Environment Committee tabled an amendment to the EU ETS Directive requiring allowances in the new entrant reserve to be set aside in order to co-finance up to 12 demonstration projects as requested by the European Council in spring 2007. This amendment has later been extended to include also innovative renewable energy technologies that are not commercially viable yet. Projects shall be selected on the basis of objective and transparent criteria that include requirements for knowledge sharing. Support shall be given from the proceeds of these allowances via Member States and shall be complementary to substantial co-financing by the operator of the installation. No project shall receive support via this mechanism that exceeds 15 of the total number of allowances (i. e. 45 million allowances) available for this purpose. The Member State may choose to co-finance the project as well, but will in any case transfer the market value of the attributed allowances to the operator, who will not receive any allowances. A total of 300 million allowances will therefore be set aside until 2018 for this purpose. What is the role of an international agreement and its potential impact on EU ETS When an international agreement is reached, the Commission shall submit a report to the European Parliament and the Council assessing the nature of the measures agreed upon in the international agreement and their implications, in particular with respect to the risk of carbon leakage. On the basis of this report, the Commission shall then adopt a legislative proposal amending the present Directive as appropriate. For the effects on the use of credits from Joint Implementation and Clean Development Mechanism projects, please see the reply to question 20. What are the next steps Member States have to bring into force the legal instruments necessary to comply with certain provisions of the revised Directive by 31 December 2009. This concerns the collection of duly substantiated and verified emissions data from installations that will only be covered by the EU ETS as from 2017, and the national lists of installations and the allocation to each one. For the remaining provisions, the national laws, regulations and administrative provisions only have to be ready by 31 December 2017. The Commission has already started the work on implementation. For example, the collection and analysis of data for use in relation to carbon leakage is ongoing (list of sectors due end 2009). Work is also ongoing to prepare the Regulation on timing, administration and other aspects of auctioning (due by June 2017), the harmonised allocation rules (due end 2017) and the two Regulations on monitoring and reporting of emissions and verification of emissions and accreditation of verifiers (due end 2017).ETS 2.1 - One of My Favorite Trading Systems There are literally thousands of trading systems and methodologies out there. It can be challenging to know which ones would be a good fit for your trading style. It8217s always a good idea to have multiple indicators or systems that complement each other, rather than rely on one single signal. Getting 8220agreement8221 from several systems can bolster confidence in your positions, and give you greater clarity. One system I have found to be particularly useful as a confirming call is the 8220ETS 2.1 Trading System8221. ETS, developed by Michael Mermer, is a trend-based system, and has been highly rated from many sources. In fact, Futures Magazine rated it as one of the 8220Top Ten trading systems of all time8221. On the developer8217s website traderssoftware, they boast some impressive calls in market direction, including a chart that shows how ETS called a clear 8220Sell8221 signal before the 8220Flash Crash8221. ETS is also quite versatile. It works on a variety of instruments, including stocks, futures, indices and forex, and performs well for both daily and intraday charts. Personally, I like to use the Expert Advisor and Expert Commentary to help confirm a position and set profit targets. However, the best reason to have the ETS 2.1 system is that it is so easy to use Here are a few examples: Here you can quickly see the ETS buy and sell signals on a chart of the SampP 500. The commentary window shows the suggested stops, and profit targets for the buy signal in September of 2017. At the bottom of the chart you have the ETS Trendwatch indicator that gives you a good way identify the overall market trend. The Trendwatch indicator also merges nicely into any template with your other trend-based systems. Here is the ETS template on the Nasdaq 100 using 30 minuet bars. Again, it does a great job spotting the trend quickly, and confirms it with the Trendwatch oscillator. With its automatic and logical stops, it quickly gives you starting point to keep your trading efficient. ETS keeps you in the trade throughout the trend. Here is one more example using the ETS on light crude (continuous). You can see the initial profit target (107.63) as shown touching the upper horizontal line. This obviously worked out to be a great exit point, even though the price continued to reach higher over the next few weeks. If you had held on longer, you would have crossed below the 21-day moving average, and ridden through a zone of sideways price action, until ultimately getting a Sell signal a few weeks earlier. This is a great example of the intuitive the profit targets in ETS. Altogether the ETS add-on system includes an Expert, two Explorations, two Templates and five System Tests. There are optimizations available as well. ETS is a proven system and its one that I am glad to have in my trading tool set. This is one add-on that every MetaStock user should at least try. I think you will find it useful in confirming your positions and making you a more efficient trend trader. Slideshare uses cookies to improve functionality and performance, and to provide you with relevant advertising. Jeśli nadal przeglądasz witrynę, zgadzasz się na korzystanie z plików cookie w tej witrynie. Zobacz naszą umowę użytkownika i politykę prywatności. Slideshare używa plików cookie w celu poprawy funkcjonalności i skuteczności, a także dostarczenia Ci odpowiednich reklam. Jeśli nadal przeglądasz witrynę, zgadzasz się na korzystanie z plików cookie w tej witrynie. Szczegółowe informacje można znaleźć w Polityce prywatności i umowie użytkownika. Explore all your favorite topics in the SlideShare app Get the SlideShare app to Save for Later even offline Continue to the mobile site Upload Login Signup Double tap to zoom out ETS 2.1 Trading System Share this SlideShare LinkedIn Corporation copy 2017

No comments:

Post a Comment